Shop Mobile More Submit  Join Login
star wars meme by timpu star wars meme by timpu
Ive oficially entered the "meme" world. I thought Id do my own star wars meme. of course I know someone else might have beaten me to it.
hopefully someone will do it. Ill be doing and posting mine soon. should you do it, please let me know.
mines here: [link]
enjoy.
Add a Comment:
 
:iconhaniajedi:
HaniaJedi Featured By Owner Jan 17, 2015  Hobbyist Digital Artist
Here's mine: haniajedi.deviantart.com/art/S…
It was fun! :D
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Jan 23, 2015   Traditional Artist
I'll take a look.
Thanks for doing it.
Cheers.
Reply
:iconhaniajedi:
HaniaJedi Featured By Owner Jan 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
No problem! It was fun!
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Feb 3, 2015   Traditional Artist
See you.
Reply
:iconmeppikk:
Meppikk Featured By Owner Sep 1, 2014
Here! c: 
it was fun, to fill! c:
meppikk.deviantart.com/art/Sta… -
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Sep 2, 2014   Traditional Artist
I'll take a look.
Thanks for doing it.
Cheers.
Reply
:iconmeppikk:
Meppikk Featured By Owner Sep 2, 2014
c:
Reply
:icongeekyluna:
GeekyLuna Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist General Artist
geekyluna.deviantart.com/art/S…
Huh, filled it!
It took me  hours, but I've made this!
WARNING!
MMY WORK LOOKS HORRIBLE!!!
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Sep 2, 2014   Traditional Artist
I'll take a look now.
Thanks in advance for doing it.
Cheers.
Reply
:iconmeppikk:
Meppikk Featured By Owner Edited Aug 21, 2014
*-* OMG!! xD
I begin to full it, NOW! <3xD
Ok, no melly.. xD
Ähm.. i fill it..later! >->
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Aug 21, 2014   Traditional Artist
Please do. And, please, let me know when you're done.
Thanks for the fav.
Cheers.
Reply
:iconmeppikk:
Meppikk Featured By Owner Aug 22, 2014
c: yes
Reply
:iconjojo1228:
Jojo1228 Featured By Owner Aug 9, 2014  Hobbyist Filmographer
How do you get it into Sta.sh?
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Aug 15, 2014   Traditional Artist
I guess you do it through the Submit menu, but I'm not sure.
Thanks for the fav.
Cheers.
Reply
:iconjojo1228:
Jojo1228 Featured By Owner Aug 15, 2014  Hobbyist Filmographer
Okay, thanks.
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Aug 16, 2014   Traditional Artist
You're most welcome.
See you.
Reply
:iconsnu118:
Snu118 Featured By Owner Apr 12, 2014  Hobbyist General Artist
I did it :3
snu118.deviantart.com/art/Star…
I apologize for any mistakes, I'm from Polish, and I'm not the best of the English ^^"
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Apr 29, 2014   Traditional Artist
I'll take a look.
Thanks for doing it.
Cheers.
Reply
:iconnychata:
Nychata Featured By Owner Mar 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Mar 17, 2014   Traditional Artist
Great.
I'll take a look.
Reply
:iconspecialagentnobody:
SpecialAgentNobody Featured By Owner Jan 17, 2014  Hobbyist General Artist
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Jan 20, 2014   Traditional Artist
Thanks for the fav.
I'll check yours out now.
Cheers.
Reply
:iconspecialagentnobody:
SpecialAgentNobody Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist General Artist
:happybounce: 
Reply
:iconscc-venus-dressed:
SCC-Venus-Dressed Featured By Owner Dec 2, 2013  Hobbyist General Artist
I did one!!! Wanna see??? Just go to my gallery!!!! :-D 
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Dec 3, 2013   Traditional Artist
Thanks for the fav.
Cheers.
Reply
:iconscc-venus-dressed:
SCC-Venus-Dressed Featured By Owner Dec 3, 2013  Hobbyist General Artist
Your welcome. :-D 
Reply
:iconyarrellpoof:
yarrellpoof Featured By Owner May 8, 2013  Hobbyist Writer
#8. im going to disney land!!!!!!
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner May 10, 2013   Traditional Artist
That's odd considering that Disney sort of owns you now. You know, if you were part of the Star Wars universe that is.
Reply
:iconyarrellpoof:
yarrellpoof Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Writer
very true, sir. you are a wise man/woman
Reply
:iconsilvermistse:
SilverMistSE Featured By Owner Apr 14, 2013  Hobbyist General Artist
Its sooooooo bad. but it was sooooooo fun.
[link]
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Apr 17, 2013   Traditional Artist
I'll take a look.
Thanks so much for doing it.
Reply
:iconsilvermistse:
SilverMistSE Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist General Artist
Sure. Once Im alot more experianced with Paint then I'll redo it! X3
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Apr 22, 2013   Traditional Artist
I think that would make you the first to do it twice.
Please let me know if you do.
Reply
:iconsilvermistse:
SilverMistSE Featured By Owner Apr 22, 2013  Hobbyist General Artist
Awesome! I have a old still boxed up bamboo tablet from Christmas.. I could totally use that for a MUCH better version :D
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Apr 23, 2013   Traditional Artist
Yes. I bet that Bamboo is itching to come out from its box.
Reply
:iconworld-dreamer:
World-dreamer Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yisss, I'm done!! It was so much fun doing it! :D
[link]
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Feb 1, 2013   Traditional Artist
I'll take a look right now.
Reply
:iconsoulrobot:
SoulRobot Featured By Owner Aug 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
STAR WARS 4ever :squee:
I tried it:
[link]
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Aug 17, 2012   Traditional Artist
I'll take a look.
thanks.
Reply
:icongalacticguardians:
GalacticGuardians Featured By Owner Apr 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
used it. ^^ [link]
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Apr 29, 2012   Traditional Artist
great.
I'll take a look.
see you.
Reply
:iconsaxargarm:
Saxargarm Featured By Owner Apr 11, 2012  Professional Digital Artist
This meme is awesome!
Here's mine :) [link] Thanks.
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Apr 12, 2012   Traditional Artist
glad you think so.
thanks.
I'll take a look.
cheers.
Reply
:iconhorseylover1:
horseylover1 Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Mm... Do this, perhaps I shall. :yoda:
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Apr 3, 2012   Traditional Artist
these are not the droids you're looking for... I mean, let me know if you do.
cheers.
Reply
:iconhorseylover1:
horseylover1 Featured By Owner Apr 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Of course. XD
Reply
:iconrananteriel:
Rananteriel Featured By Owner Mar 19, 2012
I tried ...

[link]
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Mar 20, 2012   Traditional Artist
I'll take a look.
thanks.
Reply
:iconjedipadawan:
jedipadawan Featured By Owner Aug 12, 2011  Student General Artist
I did it... Sorta.. I failed lol,
My attempt: [link]
Reply
:icontimpu:
timpu Featured By Owner Aug 13, 2011   Traditional Artist
great. I´ll take a look at it now.
thanks for the fav too.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1002 × 6530




Details

Submitted on
February 18, 2008
Image Size
367 KB
Resolution
1002×6530
Thumb

Stats

Views
8,113 (1 today)
Favourites
182 (who?)
Comments
170
Downloads
636
×